BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 28, 2011

1433 hijrah..:)


banyak benda dalam kepala nk tulis.. last2.. masuk draft sahaja.. xmampu nk post. hanya menulis sekadar ingin berkarya.. hahah... sebelum terlambat.. SALAM MAALHIJRAH 1433 kepada semua.. berhijrahlah kepada sesuatu yang lebih baik.. dan semoga Allah membantu kita untuk menuju ke arah itu.. may Allah ease everything...insyaallah.. dan aku juga ada perkara yang aku inginkan sempena tahun baru.. tp ak tetapkan dan simpan dalam hati.. semoga Allah permudahkan segalanya..amiinnn...

pernah tak anda semua melalui satu fasa yang tiba2 anda rasakan yang anda buntu dipertengahan jalan.. tiba2 anda rasakan yang anda hilang identiti anda.. anda blur.. tapi anda tidak tahu apa sebenarnya yang terjadi? Ya.. ak pernah.. dan fasa itu sungguh berat untuk dilalui.. dan perempuan.. kalu ada sesuatu yang tidak kena.. ia menangis... dan seakan2 beban yang terpikul itu hilang.. sungguh ajaib kuasa air mata untuk perempuan.. air mata tu umpama air mengalir yang turut membawa duka dalam hati dan fikiran.. sungguh ajaib... dan satu hal yg aku bersyukur bila ad sesuatu yang berlaku.. Allah memberikan aku kekuatan melalui orang2 yang aku sayang.. kekuatan untuk terus move on.. dun gve up.. kerana janji Allah.. setiap kesulitan,pasti adalah kemudahan..syukur alhamdulillah...:)

till then readers.. i love to share this quote:

cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut tetapi cinta adalah anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya...





0 comments: