BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 1, 2009

happy birthday sayang..:)


hr ni besday budak kat atas neh.. umur dia da 21.. klu xsilap,dia lahir pada waktu pg.. dalam kol 11 pg,1 jun 1988.. klu xsilap la.. hihi... dia ank yg ke 3.. :D.. mmm... so far,xde lagi chance nk celebrate besday dia on tyme... like this year,dia kat sane. ak kat sini.. last year pon.. tp xpe la.. nati2,hari2 kita celebrate sama k dear?? hihi.. so sempena besday awk ni,sy nk wish kat awk:

1-semoga awak berjaya capai cita2 awk nk jd dentist..
2.semoga awk sentiasa diabawah rahmat-Nya selalu..
3.semoga awk jadi anak yg baik pd parents awak..
4.semoga jd suami yg baik suatu hari nati..(amien)
5.semoga awak dijauhi dari perkara2 yg xelok...

lagu untuk awak:

sayang
aku tahu
kita tak banyak bicara
kau jauh disana
ku menyimpan tanya

sayang
aku tahu
kita tak banyak bertemu
namun hanya kamu
yang ada dihati

jangan sampai kau lukai hatiku
aku resah lalui waktu tanpamu
jangan sampai ragukan cintaku
aku tak kan membuatmu terluka
meragu.. peercayalah.

sayang
aku mau
kita kan slalu menyatu
walau kadang rindu
menyiksa batinku

sayang
aku mau
jangan pernah kau meragu
walaupun aku jauh
hati ku untukmu..

4 comments:

uglybeautyme said...

huh...bile ruby nok merase nasi minyak neh:)

-maRs- said...

hahaahahha... alar! ap susah nk makan nasi minyak.. kat pasar malam tu kan ada.. hihihihihiih...

cyndaguil said...

hehe..mas..da dapat da...:P

-maRs- said...

erk??? dapat pe athin??.. ahhahaha..