BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 20, 2009

semua org berubah...


mmm.. ak persn gak.. sume akn berubah bila mencapai situasi dan kondisi tertntu... semua org cam2 termasuk ak.. dan perubahan tu akn lebij kita rasakn pada org yg rapat dengan kita.. sebeb benda yg sama mmg akn berulang2... pertama kali mengalami perubahan,mmg susah nk terima,tp bila terjadi berulang kali,kita akn lebih rasional,tidak lg emosional.. tidaklah bermaksud mengabaikn dan sepenuhnya menerima tetapi kita sudah lebih rasional tuk berfikir apakah yg terbaik dan yg pastikan yang terbaik itu adalah untuk semua.... pengalaman mendewasakn kita. dan pengalaman banyak mengajar kita ap itu erti hidup yg sebenar...

mood:bercampuar aduk..

6 comments:

cyndaguil said...

ooho....mas...sabar brubah ke arah kebaikkn..k?hehe :)

-maRs- said...

hhehehe.. 2la dik...
hahah...
xpe2...
sabar itu sebahagian drpd iman...
semoga sy menjadi lebih dewasa.

Kalam Hitam said...

tak semua mas...
:)
i agree with u on certain things...
tapi tak semua org berubah...

emP_Ty said...

manusia xberubah..cuma bertambah matang

-maRs- said...

mmm... it jz my opinoin firdaus.. :)
mungkin sesetengah org tidak berubah cuma melakukan anjakan paradigma dalam hidup kn??.. tp xpela..xkira la ay yg berlaku,make sure that benda tu tidak memberi impak negative pd org laen..:)

-maRs- said...

to emP_Ty: sapekah gerangan kamoo???.. hohoo...mmm.. bukn kah menjadi matang tu adalah perubahan dr tidak matang?? .. hihi.. its ok.. kamu mungkin btol.. pendapat xde salah benarnya kan?.. nway,thanx.:)