BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 24, 2010

pelajar sampai bila2..


dalam hidup,we have to keep on learning.. anything.. anywhere..learn bout life,friends,love and people...learn more,gain more... dalam hdup kita akan berjumpa dengan bermacam2 situasi keadaan.. sama ada kita suke atau kita tidak suke.. jgn membenci sebab drpd benda yg kita xske itu lah kita belajar untuk menerima kelemahan dan kekurangan.. jgn cepat melatah dengan mainan dunia..dan bersabarlah jika ada perkara yg tidak menyenangkan.. kita sebagai manusia,pasti mempunyai kesabaran yg terhad.. tipu klu ak ckp,ad org yg xpernah marah dlm hidup.. ad org yg sentiasa berpuas hati dengan ap yg dia ada.. dan jika ada,pasti bilangan nya amat kecil. benar.. xde manusia yg sempurna.. sebab tu ,kita kena mencuba untuk saling melengkapi satu sama laen.. xkisah la denagn sape2. sebab kekurangan seseorang itu,ad baiknya apabila berada dalam kondisi berbeza.. dan kelebihan yg ad kat seseorang tu,bleh menjadi kekurangan apabila situasi berubah.. .belajar lah menerima dan sentiasa bersyukur.. aku sendiri akui,aku tidaklah sehebat itu untuk memberi nasihat atau menegur atau mungkin berbicara pasal benda2 camni. tp aku yakin.. klu kita sentiasa berusaha untuk melakukan sesuatu yg baik.Allah pasti bersama2 kita.. ini tuk peringatan buat diri aku juga.. aku cuma berdoa supaya Allah tetapkn hati aku.. memberikan kesabaran kepada aku dalam menghadapi apa jua situasi....amien2~

0 comments: