BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 4, 2010

siang.malam..bangun.tdo....


titik antara tajuk entry ini menandakan ada 4 maksud dalam 1 cerita.. kenapa siang.malam.bangun.tido???

cerita yg sedih untuk dikongsi..heheheh...poyo..
dan ini cerita org yg mengalami LDR... walau perbezaan waktu hanya la 90 minit tp kesan pada waktu untuk berhubung agak limited..dan lbh terasa apabila perbezaan waktu ini berpihak kepda aku yg cepat 90 minit... nk contact diwaktu pg mmg satu harapan yg hanya akan tinggal harapan sahaja.. aku nk g klas,dia bangun pon belum.. dan waktu dia abis kelas,kat sini kat maghrib.. dan besenya klu masa2 tu,aku tgh makan2 ke..sembg2 ngan housemate ke... baru masuk bilik nk chat la kot2 dia de kat depan lappy... xslalu ad pon.. dia ptg2 waktu sane,nk gak g maen2 ke... yela.. stress kot duk bilik je.. ok..so,xpela. tunggu malam la nk chat.. tu pon paling awal kol 10.. tu klu dia xde hal.. aku ni,klu kol 10 tu,mmg da mamai2 .mata cam layuu je.. so,tdo la...klu la ad rezeki nk chat,aku terjaga la dlm kol 1.. klu x,tdo sampai pg sok.. aku bngun pg sok,of cz la dia da tdo.. and the same thing berulang2 dan berulang... jadi,bila nk contact?? and,aku dr 1 st day sampai sini,xpenah dpt msg via hp.. ntah jeles ap indon-india ni sampai xnk buat connection sampai sane.. hukhukhukk....jd,bilakah waktu paling ideal untuk kami berhubung??.. ntah.. ku sendiri pon xtaw...
tp xpela.. nk kata da immune ngan LDR nih..xde la juga.. tp da 2 years camni,bleh la nk sabar..tpp xdela sangat2..jz da leh control emo2 sket... sket je...haha...


6 comments:

yananana said...

like this! :)

-maRs- said...

we're i da same shoes kan?kan? hoho

aLLyzz said...

the same thing happened to me,hurm correction! it's still happening!.over and over again.sampai gaduh2 sbb xboley contact.it really is hard.i know exactly how u feel.so let us be tough ;)

-maRs- said...

yeah.. lets be strong 2gether2... waaah.. having fight bcz of the LDR is such a damn thing ever... its ok dear... we can survive~!..:)

kamal said...

aku pn same...kalo time blk cuti ssh nk berhubung..
yela beza 30 minit sana ngan sini...hahah

-maRs- said...

bila plak kita ad beza waktu ngan swak nih?? haih~