BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 16, 2011

duk diam2...


stress nk xm? bukn tu penyebab nya...

sakit klu nk pk..klu bleh xnk pk. td terpksa gak..
penat dan lelah..
i miss the old days.. aman dan damai... tanpa menguji tahap kesabaran.. tanpa perlu membuat perhitungan.. tanpa sedar,aku sangat menghargai waktu silam. tp sume tu memori dan xkan dapat sama seperti dulu...
aku akan lari.. setidaknya aku cuba tuk menghindari.. dan kmu,xperlu tahu semua tu.. dan ap yg kmu lakukan,tanpa sedar,meninggalkn kesan yg bukn sedikit..... sejuta penghargaan khusus buat kmu kerana membantu aku utk menahan dan mendidik jiwa aku supaya tahan dengan dugaan.. ye... aku bukn sekuat mana tp ap yg kmu berikan sedikit sebanyak,menguatkan aku..... semoga aku mampu bertahan dan sentiasa diberi kekuatan oleh Nya...

p/s 1:lontarkn ap yg baik klu itu yg terbaik
p/s 2:setiap sesuatu pasti ada batasnya..
p/s 3:diam tak ber erti kalah.
p/s 4:teruskn dengan duniamu..
p/s 5:aku berdiri kerana ad 'kmu' yg mendampingi..

0 comments: