BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011


sayang,awak kawan terbaik yg pernh sy kenal.

sebab:

  1. Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira-->itu yg awak buat kat sy..
  2. Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa ------>ye.. slalu sy buat tp awak sabr je.. sanggup je dengar pe pon sy bebel kat awak dengan sabar.
  3. Kita adalah kawan yang baik jika kita faham bahawa kawan baik kita bukanlah seorang yang sempurna-Kita adalah kawan yang baik jika kita menjadi kawan yang baik kepada kawan baik kita.-->ye.. saya sangat banyak kekurangan.. tp awak xkisah dan awak accept je kekurangan sy.. awak xpernh pon suh sy jadi cmtu.. suh sy jadi cmni.. awak accept sy 4 who i am..
  4. Kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak menghargai kawan baik kita, kerana kawan yang baik akan sentiasa menghargai kawan baiknya-->dan awak bukn jenis mcm tu.. u appreciate me even kdg2 tu sy rasa xdihargai.. the reason is,kita punya cara pk yg berbeza.. n now,awak pon dah lebih tahu mcm mane nk baca sy yg sy pk kan sayang..
  5. Kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak memberitahu perkara yang baik kepada kawan baik kita, kerana kawan yang baik akan selalu menyampaikan perkara yang baik kepada kawan baiknya-->owh.. awak banyak bg nasihat kat sy.. we share knowledge n pape yg kita ase kita patut share.. and i love u more when u remind me bout Him..:)
dan sebenrnya skrg sy rindu awak sayang....mas harp sayang tau bnda tu skrg....huhu

0 comments: