BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 22, 2008

hanya beberapa...

mmm....
baru je post tp tetiba rasa nak post lg.....
huhu....
tetiba aku terpk,dalam banyak2 perkara,ap yang pasti akan membuatkan kamu sdh????
kalu aku,hanya ad 2 benda je yang akn buat2 aku sdh sangat2...

1)yang berkaitan ngan family...
2)yang berkaitan dengan kawan2...
3)yang berkatan dengan org yang aku sayang...

klu benda lain,insyaallah aku leh handle... aku leh control. tp kalu ngan 3 benda kat atas ni,aku susah sket.. n ketiga2 benda kat atas ni la yang paling kuat mempengaruhi hidup aku dalam setiap perkara yang aku lakukan.....
emosi aku blh berubah dalam sekelip mata je kalu ad pape yang xkena ngan 3 kelompok diatas....
serius!!
ntah la... tp 2la aku..
mb ad yang anggap aku terlalu sensatif.. biarla...
kita xblh ubah perasaan kita...its natural kn??

0 comments: