BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 23, 2008

salam cikgu..(^_^)

salam...
morning...
mmm...
baru siap basuh baju..
penat..hehheeh..
haaaaaaaaaa!
saje nak share story ngan korang... smlam cem bese la.. ngadap laptop... ym ngan membe... n smlam aku ym ngan student aku gak..hahhaah.. mesti korang pelik kn??? bila masa plk la aku jadi cg ni... study pon lom abes.. hahah.. xde la.. lpas abes a level ri2,akak aku offer aku jadi cg sementara kat skolah dia.. kat sek. men. Agama KL a.k.a SMAKEL.. ajar bm.. susah wo nak ajar bm.. da la ajar f1,f2,f3 n f4... baru aku tau betapa penatnya jadi cg n dapat gak pengalaman berada dalam bilik mesyuarat... betapa boringnya!!
hhaahahahah. ni sedikit sebanyak pe yang aku sembang ngan student aku smlam..

sakina:salam cikgu
mars :wasalam.awak sihat..
sakina:sihat alahamdulillah
mars :study ok?
sakina:ok kot..huhu..
mars :kot??
sakina :kitorg kat skolah ni byk keje skolah nak kene buat tau.stiap subject ader.huhu..
mars :ooo.. bese la 2... zaman skolah mmg cam2..
sakina :cikgu.. cikgu nak tau x??
mars :nak tau ap ni??
sakina :cikgu ingatkan sy kat seseorang la..huhu..
mars :yeke?? hahahha... sape??
sakina :ad la. mane leh gtau.. haha..
mars :ok. sy ingt nak g SMAKEL bila sy balik nt.. tp xsure la bila..
sakina:sila kan.. anda akn disambut dengan meriah skali...:D
mars :hahah.. okie2.. sy tunggu 2.. hahah...
sakina :cikgu,xrindukn ktorang ke???
mars :aish! mesti la sy windu.. korang mesti da lupa sy kn??
sakina :eh! mane de cikgu....
mars :iyela 2...
sakina:guru 1st yg ajar kitorg BM. mane leh lupa.... lpas cg kua,ramai sangat yang ajar
ktorang bm. tp skrang da de cg tetap...
mars :yeke??mmm.. k la.. sy da ngantuk ni... awak take care tau...
sakina:ok...

heheh.. 2la sdikit sebanyak yang ktorang sembang.. xleh ltak sume.. hahahah... mmm.... tetiba rasa cam best lak jd cikgu... masa nak kuar,dapat hadiah.... best nya!!!! hehhehe... ad satu klas yang aku ajar dulu,mmg nakal sangat2.. xleh nak buatb pe la.. mmg nakal.. tp klas dorang la yang paling hargai aku masa aku nak kuar.. even jadi cg selama sebulan je,tp efek kat diri aku mmg kuat.. mm... aku memperoleh kekuatan tuk bercakap kat depan.. self-confidence.. n aku blajar camne nak handle situasi.. thanx God cz bagi aku peluang tuk kecapi semua ni..

0 comments: