BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 6, 2009

tagged again...:D

hoho... sy ditagged lagi oleh mengetagged setia sy.. haha.. wokeh! lets begin...

describe 10 things about the person who tagged you -nurliyana bt amran....

1.ak knal dia kat ktt tp ktorg xpenah cakap pon... tp dia ni kan BAIK HATI.. even ktorang xpernah sembang pon,dia ttp bagi tumpang kete dia sbb nak g amik duit kat BBST masa kat ktt dulu.. hehe

2.dia SUKA MAKAN.. itu sangat obvious... hahah.. btol.. xkira la ap pun,dia sentiasa berselera untuk makan... tp sekarang,dr pesan suh dia makan sayur banyak-banyak.. adeh! harap2 dia mampu menahan geram bila tngk kitorg makan nasi ngan lauk2 yang best.. hihikhik..

3. perasaan KESIAN dia ni sangat la menebal... mmg xdapat dinafikn.. even kalu dia kenyang pon but makanan still xabes,dia akn berusaha tuk abeskan makanan tu sbb kesian kat nasi.. hahah.. kalu aku,da xleh abiskn,mesti tinggal je... hahah.. sifat kesian dia bukn setakat kepada benda bukan hidup je tau... ngan kawan2 lg la.. dia rela korbankan masa n duit dia klu kwan2 dia mintak tolong.. kdg2 ktorang pon geram sbb dia ni baik sangat.. heheheh..

4.liyana ni kan,ske sangat kat BABY.. lbih2 lagi kalu baby 2 chubby.. adeh! mula la dia nak cubit n gigit budak2 tu.. hahaha.. so,korang,beware la ngan yana ni kalu da de anak nati.. hihi..

5.selain tu,dia ni mmg OTAK PICK UP tau.. korang jangan tak tau.. dia boleh baca notes bermula jam 8 malam b4 exam hingga pagi exam semua skali sedangkan kitorang perlukan masa seminggu al least nk baca... hoho.. keputusanya,dia lah antara yang tertinggi...

6.haaaaaa! liyana ni punya SENYUMAN yang LEBAR tau... hahahahahah.... teringin nak senyum macam dia tp xboleh pulak...hihihi...

7.liyana amran mmg GILA SHOPPING... memang xsape yang leh sangkal.. kalu dia tensen,satu2nya cara nak suh dia happy balik adalah dengan membawanya pg shopping... kali dia kuar,mmg xpenah balik ngan tangan kosong.. mesti ad jugak barang yang ikut dia nka blik.. hohoho..

8.SETIA... dia mmg jenis yang sangat2 setia.. btol.. susah nak jumpa org macam dia ni.. kalu dia da cakp dia sayng org tu,dia mmg syg btol2.. she will give all the best 4 them... ktorang mmg knal sangat2 dia ni.. hoho..

9.seterusnya.. dia ni seorang yang LEMAH LEMBUT... cara dia bercakap ngan orang,cara dia makan and banyak la... mmg memenuhi sifat calon menantu dia ni.. hehehe...

10. and da last one.. dia ni seorang yang TABAH. dia slalu sakit tp xpernak plak dia mengeluh ke ap.. tenang je dia ni.. cool.. hehe...

02- now u have to describe 10 things about yourself

1.aku ni sangat SIMPLE orangnya.. xpandai bergaya pon mcm kawan2 yang lain.. ntah la.. pokoknya xpandai.. hehehe...

2.sangat sukakan warna PINK.. aku akan nampak sesuatu benda yang warna pink tu cantik.. hahahah... sampai kawan2 aku da bising,kalu beli baju tu,asyik2 warna pink.. asyik2 warna pink.. ahhahaha.. nk buat camne,mmg ske.. hihi..

3.mmm.. aku ni seorang yang PENDIAM.nak kata sangat2 tu xdela..klu ngan orang2 yang mmg rapat kot baru aku blh bercakap dengan lancarnya.. hahaha.. but,bila aku sangat2 happy,aku boleh bercakap dengan sume orang dengan bestnya even dengan irang yang aku baru kenal.. dan mesti kawn2 aku pelik,apsal ngan mas ni.. hehe..

4.aku ni jenis yang agak MANJA dengan org2 yang aku rapat.. expecially nak fam,nenek n also him.. sbbnya?? masa kecik,aku duk ngan nenek 2 tahun. darjah 5 ngan 6.. sorang2 plak tu.so mesti la dimanjakan satunya cucu.. hahaha..

5.aku nak NAIKKAN BERAT BADAN.. hahaha.. pelik je bunyi kan.. tp aku takut sbb aku ni da la rendah. klu gemuk nati,xke nampak macam tong.. hahahahah....

6.aku ske BUDAK KECIK.. lately slalu je mimpi2 kat anak2 buah yang kecik2 tu.. rindu gile nak pegang dorang.. kalu nampak budak kecik,mesti rasa nak pegang n teringan kat anak2 buah kat mesia.. waaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

7.penyanyi kegemaran aku adalah SITI NURHALIZA..hahah.. aku memang ske dia.. suara dia best. cantik lak tu... hihi.. xde sape kot yang boleh lawan dia.. skrang aku ske gila lagu dia feat ngan opick.. penyanyi indon.. tajuk dia ketika cinta... dengar la lagu kat blog aku ni.. hahah..

8.aku ad dua BEAR kecik yang teman aku masa tdo.. patrick and zirafah.. klu nak tdo mesti cari bear 2 ekor ni.. kalu x,xtdo la..hahahahaha....

9.kalu bab study,aku ni mmg jenis LAST MINUTE person. btol.. adeh! xleh nak buat ap dah.. mmg nak exam gelabah gila. mula la mkn xkenyang,tdo xlena. tp mandi tetap basah.. mane leh xbasah kalu namanya mandi guna air.. hihi...

10.tak suke sangat tengok TV@MUVIE. tp ske dengar cerita.. hahahah.. tak tau la kenapa... kat skolah dulu pon boleh kira bape kali aku masuk bilik tv.. tambah2 plak,masa duk ngan nenek,mane ad tv.. radio pon xde. 2la kawan aku pelik,camne aku boleh hidup ngan nenek aku tanpa tv and radio. hahah.. tp 2la hakikatnya. lpas study,trus tdo.. awal lak tu.. hehehe.

n now,its tyme time aku nak tagged org.. here they are..

1.izlaini.

2.ain.

3.ruby

4.shu.


8 comments:

yananana said...

hehe,saya mmg pengetagged yang setia :D jap2,saya ade nak bangkang ape yang telah saudari perkata kan.saudari last minute????sungguh la tidak!haha,tadi baru jek kantoi ngah study.huahuahua.saya nak tubuhkan stu club lah *kelab suke kata die last minute tapi sbnrnyer dorg tak last minute pon* :P ahli2 nya,tirah,syazu,mas.kikiki.and lagi stu,takkan la aku x tumpangkan ko mas,org cun nak nek keta,haish mesti bagi :D

syazuwani-fw said...

hahaha..
ko kantoi study mas??
ahhahaa tu pon mau kata last minute ke?
tgk aku..ne pnh kantoi study..
kantoi tido adala..wekkkk...=P
eleh yana tuh semunyi2 study..
pastu kate tak study,rezult gmpk gak..
wekkk...yana tipooo~

-maRs- said...

liyana!!!
amboi2.. dedapnya bangkang2 org.. okie2.. sy nak tubuhkan kelab org yang cakp xstudy tp rezat gempak.. dan presidebnya adalah....... NURLIYANA BT AMRAN.. TIADA BANTAHAN.. hahaha.....
hakhakhak.. tp kalu driver xcun melecun yang bawak,xkan bergerak keta tu.. kn..kn...kn.... jawab2...hikhik...

-maRs- said...

syazuwani...
yela!ko mane pnah kantoi study sbb tyme ktorang tdo 2la ko pulun sume.. tyme aku baru nak start,ko da relax je.. da abes sume study,buat pe nak susah2kn diri.. tdo jela sesambil tunggu wak2 nak keluarkan dalam kertas je.. hihihihi... haaaaaaa!
liyana ni pon nak kena...stydy last minute*katanya la*,rezat gempak.klu awal minute,kalah sume org termasuk syed azlan tu... hakhakhakhak....

yananana said...

huish,due org telah membantai saya ngan hebatnyer.helloooooooooo,mana ade result aku gempak,tak jauh beza kay kite?nak kena sekeh?hehehe.tengokla uas nanti,sure korgnyer pointer tinggi2.jangan tamo kwn ngan aku taw,sian aku tinggal sorg2 nanti sbb sume org bijak2 :(

-maRs- said...

hoho..
manede yana... huhu...
aish!
jangan gado2..
hahahahh..
kita usaha sama2..
so kuar FKG sama2..
hehe..
(mengikut apa yang digunakan oleh bdak indonesia)...:D

Anonymous said...

ahahaha..
gile gempak la nurliyana amran tuh..
study satu ari pon result lebey kurg kite ye mas??kite ni kna pulun lama gila..bygkanla kalo liyana study sebulan/2bulan awal..
wow..tah2 mmg dpt 100% smua..
waaaa tatot~ahahaha

-maRs- said...

btol2 syazu...
aku setuju sangat2 tuh....
study last minute tp rezat lbh kurg kita ja... kita klu study last minute,rasanya2 nya rezat lbh kurang dia tak???
heheheh....