BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 1, 2009

assalamualaikum...

salam..
alhamdulillah.. syukur sangat ke hadrat tuhan yang maha esa kerana masih memberi kesempatan kpd aku untuk menulis lagi pada tahun ini.. syukran Ya Rabb....
tahun baru da tiba... mmm.. jz nk share r ngan korg,ap yg aku buat utuk menyambut tahun baru di bumi indonesia...
mmm.... siang hari 2,xde buat pe pon... tngk tv je la most of the time...hoho..
mlm pon xde buat pe gak... kat tv ad cite harry potter.. layan jela.... mmg ske harry potter 2.. haha.. hampi2 jam 12,bunyi bising2 sangat2 kat luar.. besela.. mlm tahun baru.. main bunga api.. mercun... dalm kemeriahan dengar org sambut tahun baru,teringat jugk la kat saudara seislam kita di palestin yang diserang.. kita kat sini bermandikan cahaya dengan bunga api,tetapi saudara2 kita disana juga bermandikan cahaya bom yang meletus... terdetik dalam hati,alangkah bertuahnya kita berada ditempat yang jauh lebih aman daripada kejadian2 seperti itu.. alhamdulillah... marilah kita sama2 berdoa semoga saudara2 kita disana dilindungi Allah dan tabah menghadapi ujian disana.. amien.....
mmm... back 2 the main story....so lpas abes harry potter,tdo la,. haha..
so,apa azam aku tahun ni???
mmm..aku nk jadi rajin n xmo malas2 lagi.. menginjak keusia 21 tahun menuntut aku untuk menjadi seorang yg lebih matang dalam berfikir serta menangani masalah yg hadir dengan bijak,bukn lagi mengikut emosi semata2.. isyaallah.. semoga aku tahun ini akan menjadi aku yang lebih baik dari tahun sebelumnya....amien....

3 comments:

uglybeautyme said...

sy pown nk jadi way better than prev...chayok3x!!

OJENG said...

aku pom sama oi.mari kite berusaha
SEKARANG!!!

-maRs- said...

okeh3!
tp ruby and along,jom kita sama2 berusaha!!!
aja2 fighting!!
:D