BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 30, 2008

hallo..


salam.
mmm.. da lama da asenya xupdate blog.. nk kate bz,xde la sangat pon.. jz,xtau nk tulis pe..
idea 2 ad tp xberkesempatan nak luahkan dalam bentuk tulisan ni... mmm.. hari ni da 2 muharam... da tahun baru pon kalu mengikut kalendar islam.... seperti biasa,org akn tanya,ap azam baru kn?? ak pon ad azam tahun baru aku namun biarlah rahsia.bukn ap,takut xtercapai sepenuhnya.... yg pasti,permulaan tahun baru tahun ni,mmg sangat2 bermakna... alhamdulillah..
semoga Allah makbulkan doa dan cita2 aku...
dan...
kalu ikut kalendar omputeh,esok adlah hari terakhir dalam agenda 2008... 31 disember 2008.. tahun 2008 akan meninggalkan kita dengan seribu kenangan tuk kita... kalu diimbas kembali,ap yang kita dah buat bermula 1 januari 2008,ap perubahan yang telah kita buat dr tahun ke tahun..... aku still xrasa yg aku da penuhi ap yang aku inginkn sepanjang tahun 2008,tp ad yang dah tertunai,alhamdulillah.......
tahun baru adlah permulaan detik baru dlm hidup.. tp org ckp,kalu nk buat perubahan,xyah tunggu tahun baru pon xpe... whatever la kn.. janji,peruhbahn yg kita lakukn 2 mendatangkan kebaikan tuk diri kita....
one more thing,beberapa hari lagi,usiaku akn berganjak ke angka 21.. waaaaargh! da besar upanya.... even buln kelahiran aku jauh lagi nk menjelma... hidup sepanjang usia 20 tahun banyak mengajar aku tentang erti sebuah kehidupn,erti persahabatn,erti mrnghargai orang2 yang aku sayang,erti sebuah pengorbanan dan juga erti sebuah hubungan yang jauh.. aish! xpe la.. ad hikmah tuk semua 2....
banyak yang ad dalam kepala aku skrg tp aku rasa stakat ni dulu la tuk kali ni.... sory la kalu post kali ni agak panjang n buat korang bosan baca.. hohoh...
papepon,aku nak wish u all,slamat tahun baru.. semoga ap yang kita buat pada hari ini akan lebih baik dari semalam dan ap yang kita akn buat esok akan lebih baik dari hari ini... insyaAllah.......

2 comments:

uglybeautyme said...

slmt taon baru jgk...b epy olweis keh.

hope all ur dreams will come true.

-maRs- said...

thanx buddy.. same thing goes to you...
semoga ko success slalu....insyaallah..