BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 19, 2008

once aku pening kpla......

salam.. hye 2 all..
mmm. still pening kpla.. xpela.. mlas nak layan sangat.. hurm.. bila berckp tentang pening kpla ni... aku ad something nk share ngan korg... so u all can understand me better la..heheheh.. aku kn..skali pening,aku susah nak baik.. paling skejap pon seminggu la... xske gak keadaan ni tp nak buat camne... da pening kan.. masa skolah dulu pon same.. bila aku pening,aku akn tdo je.. masa prep pon... klu still push myself,lagi la xlarat.... mcm org laen,bila pening,then tdo.. insyaallah bila bangun ok la.... but not 4 me... aku pon ad gak sorg membe. kes dia sama ngan aku.. kalu pening mmg lama.... ktorg mmg memahami la kalu once da pening 2,xleh nak buat ap ...

kalau aku pening,ap aku buat???

aku akn senyap je.. sbb ap?? sbb ap org cakap aku akn lambat loading.. synapsis antara dendrit slow...aku akn blur.. sbb 2 la klu ak pening,ak prefer diam n duk sorang2... so that,nati klu ad yg buat lawak or something lyke that,dorg xterasa ngan aku.. heheheh...

ak kalu pening ak xleh la nak tdo lagi kecuali pening yg amat la pening..hoho...so nk study xleh.. tdo pon xleh.. duk jela... kat depn laptop ngan xde perasaan n awat benda2 mengarut.. huhuhu....

antara faktor yang buat aku pening???

hoho.. aku xleh tdo petang.. ntah la.. mb kalu aku tdo petang,ak da xleh tdo malam.. jenis aku lak,ak ni xblh nak stay up sampai pagi.. lbh2 lagi xtdo.. ohohoho.. gak bisa dong! jadi bila terjadi kes cam ni,kn amik masa nak baiki cycle tdo ak..

then ak akn pening kl aku rs nak marah org... sbb?? klu ak nak mrh org,aku diam je.. xpandai kot nk mrh depan2... so pendam la... jadi bila pendam 2,tau2 jela kn.... mesti kita pon rasa xbest nk mrh2 ni.. heheheh.... tp kdg2 terlpas gak.. hri2 masa g mkn kat PISANG,tmbh2 aku ngan melalui zmn perubh hormon yg xstabil,ak mrh kat waiter 2 sbbaku rs dia annoying gle... ak pon terkjut kot..hoho... xpnah2 kot ak cam 2.. bahaya3!! hahaha..



'so kawan2.sory ekk.. bkn xnak gelak2 tp 2la.. aish! i'll be ok...ngah recovering process ni... jap je... i'll back 2 normal mars ASAP... ngah berusaha ..:D..'


2 comments:

uglybeautyme said...

hehe...karangan anda dpt 70% je...sbb? tercmpur isi utama ngn huraian...hehe...

fenin yep...ruby slaloo penin psl duet...hehe...

pape hal...rileks..dont take things too hard...take it easy!

-maRs- said...

amboi2!! sy pnah jd cg bm jap tau...sy cakap blh je.. hahahahah....
sure.. take it easy but not t00 easy la kan.. nati klu amik kisah sangat,laen plak jadinya.. hehehe...