BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 20, 2008

yeah!cabaran ditagged semakin hangat.. muahaha....

whoaa!! tagged yang sungguh membuatkan aku berfikir panjang?? kenapa??sbb ak xtau yang aku ni sbnarnye seksi.. hahahahahahha.... jz kidding la... adoyai! pening sungguh nak mencari gambar yang sesuai.. namun,apakan daya,perjuangan harus diteruskan.. hhahaha... 2 nurliyana bt amran,arigato' kerana mengetagged saya,akn kucuba sedaya upaya.. ngeh3!!!

n here is my task..



1. Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling seksi. (euww... what the hell!) hahaha
2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan. Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi. Sertakan!!! (Semangatnya -_-)
3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda? (should I??)
4. Tag 5 rakan-rakan anda yang seksi
5. Selamat berseksi.

ok.. lets begin... 2 all readers,jz read... not critism are allowed..hakhakhak.....




yeah!my sexiest pic ever.. hahah... tang mane sexy nye mastura eh?? haaaa!look at my eyes?? dun u feel the shining eyes of mine???? naaah! dun deny it expecially 4 saudara aiman.. hahha... org len nak deny xpe.. lalalalala~~ ur blue one cant beat my hazel one.. yuuhuu!!!(yana,ap yang mas buat ni????)


this pic...... well.. not too sexy la.. mb the way i stared at u out there makes me catogarized dis pic sexy... hahah... ditambah lak ngan gaya ku yang bersahaja n cool...senyuman kambing yang menampakkan barisan gigiku yang teratur... menyerlahkan lagi keseksian gambar ini.. hakhakhak.... (alamak! corpus adiposum buccae ku terasa merubah warna menjadi kemerah-merahan.:D..)
hohoho.. gambar ini?? mmg seksi?? buktinya.. aku berada disamping org yang mempunyai senyuman dan gaya yang seksi. yeah!!. semestinya aku yang menerima tempiasnya kredit 2 my friend,caju... hohoho.... lihatlah kami!! seksi bukan???
hikhikhik....


huhu.. finally,setelah nak abes semua lagu kat winamp aku berputar,baru la aku berjaya menghabiskan tagged ni. sungguh mencabar.. n sebenarnya aku malu ngan diri sendiri.. seriously... sangat segan... huhu.. hope pasni xde lagi tagged macam ni... blushing.. wuwuwu...
n sory 2 all yang terkait ngan tagged ni... xde niat pape.. jz untuk memeriahkan.. kalu de yg terasa,sorry ekk... no other intention k??

n now.... i wanna tag this 2 :

*ruby-kamo diwajibkan...harus... no sunat2.. heheh..*
*izlaini hashim.... aku tau ko ske bab2 ni.. haha*
*ain hashim... kamu adik beradik wajib.. hakhak..*
*syed azlan.. heheh.. *
*mmm... lets try 2 tag iqa... go iqa... hehehhehe...*

7 comments:

yananana said...

yeah! cabaran sy disahut oleh mas dgn jayanya :) wooo,aiman sure rse tercabar ngan gambar number stu :D

-maRs- said...

heheheeh..
2la...
saje nak cabar si aiman 2...
hakhakhak...
yana..!
segan dowh!
aduih!
hahaa....

Anonymous said...

nk kna blasah mastura ni..
sjak bile plak aku sexy??
dush2...tak baik tau perli2 aku cmtuh.
hehhehe..nway ko mmg sexy..
hehehhe~

-maRs- said...

mane de aku perli... kenyataan 2... cuba ko tanya yana.. hahahhaha....
mesti dia jawab yes!
heheh...
papepon,thanx sbb membuatkan aku kelihatan seksi disamping ko.. hahah..
adakah???
:D

OJENG said...

pucuk dicita ulam mendatang haha

-maRs- said...

hahaha..
pe plak pucuk2 ni??
ulam??
hehehehhe...
jawab tag ak ojeng!!!
heheeh..

アイン said...

ak da berjaya tu...p la view ak ...hehehe...