BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 5, 2008

antara kawan dan kekasih.....

salam.
hai readers.. mmmm... da 2 hari kot xupdate blog..."bz" sket.. hahahah.. xde la... mm.. rini class cancelled lg.. so cuti sampai hari isnin since hari isnin ni aidul adha... my dear lak nak g jalan2 kat india cuti ni.. adeh! xleh on9.. tp xpela.. he need his own tyme for his self n also wit his fwen... world is useless without fwen ryte... so tuk post kali ni,ak nak share ngan korang pasal antara kawan n kekasih... aku rasa kalau yang da lame kapel,mesti pernah timbul soaln ni..


"kalau awak diberi 2 pilihan,siapa yang awak akan pilih? sy atau kawan2 awak??

haha.. mesti pk jap kan.. camne la nak bg jawapan yang terbaik.... of cz la kawan 2 lg penting.. tp itu xbermaksud dia xpenting... both are important ryte??? but the problem is,how 2 explain....
mmm..... n aku rasa cara yang terbaik adalah seperti jawapan ni seandainya kita benar2 harus memilih....


"antara kita berdua, ada awak dan kawan-kawan saya. apabila terjadi konflik untuk memilih 'priority state', saya terpaksa memilih kawan-kawan saya yang lebih utama. ini adalah kerana, saya percaya kawan-kawan saya mampu untuk membantu saya lebih berbanding awak. sebagai contoh, sakit pening dan demam saya, hanya kawan-kawan yang dapat picitkan.awak hanya cuma mampu memandang, kerana syariat membataskan untuk awak melakukan lebih dari itu ke atas saya."

hmmmm.... mb bagi orang lan,laenlah pendapat dorang.. ni jz pendapat aku if kita btol2 harus memileh... friendship is forever.. kn slalau orang cakap,seseorang yang bermula dari kawan blh jadi kekasih,tp kalu dah berkasih,then break up,nak jd kawan balik gak la susah.... kat sini pon da blh nampak kan mane yang ;bh penting... tp sebenarnya,kalu da kapel 2,kn la faham... harus give n take... lagipon,kalu da same2 merangcang nak hidup bersama,kita xperlu la risan akan kehilangn wak2 tuk bersama... masanya belum tiba... selagi belum ad ikatan yang sah,gunakanlah masa yang ad bersama kawan2 2 da fullest...nati bila da menjadi hak milik mutlak pasangan,kitar hidup kita da berubah.... renungkanlah.....

0 comments: