BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 12, 2008

ad ngan xde,macam same je............

bukn aku marah.. aku xmarah.. jz aku terkilan.. sdh... aku xske org yang xpandai menghargai... n aku xske org yang anggap kita faham semua.. one more thing,perempuan yang xfaham hati permpuan lain adalah seorang yang sangat teruk.... xpk kalu dia yang ad pada tempat perempuan yang ad dalam situasi tu.. kesabaran ad limitnya dan jangan pk bila seseorang tu senyum dan mengiyakan keadaan bermakna ap yang ad dalam hati dia 2 sama...... pliz pk secara rasional.. n kepada pihak yg satu lagi,pliz concern bout the other person.. who is the priority......

2 comments:

boy_in_a_rock_and_roll_band said...

sentap yer mas..haha
sabar mas.. :)

-maRs- said...

sentap??? apakah???? hahhaahhah..... 2 sekadar luahan atie yang ntah pape lan.... hurm.. xpe2.. aku ok je....cool.:D