BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 29, 2008

al-fatihah 2 my dear grandmother...

salam...
yesterday is a dark day 4 me....
dengan klas yang tah pape...
hurm..
smlam dah confirm scholar da masuk.. ktorang pon kuar makan ramai2 kat Mangkabayan...*sebuah restoren kat sini* heaven jgak la makn... tp xkisah la... bkn slalu dapat makn2 cam 2 kan..
lpas makan sume,aku rasa nak tngk hp aku.. kot2 la ad msg dari sesape je... n mmg tol.. ad msg.. aish!
nape la aku xpasan pon msg 2..
aku buka msg 2...
Ya Allah.. aku sangat2 terkejut.. dan aku xpercaya ap yang aku dapat.. aku baca lg msg 2...
msg 2 berbunyi.."salam.. Ya.. wak pende 2?? nak kabo ni,tok yoh xdok dah.. kol 3.30 td"..
aku terkejut n tetiba aku nangis.. aku cpat2 ke toilet.. jz yana je kot yang pasan mata aku merah masa kat meja makn..
kat toilet,aku nangis... aku sdh sngt2... aku xde la sangat2 rapat ngan nenek aku yang 2 tp dia nenek aku... aku da xde atok.. terkenangkan dia,aku nangis lg... yana datang aku aku.. dia suh aku bersabar banyak2... tuhan sayangkan dia.. ap yang kita blh buat skrang hanya doakan dia amn kat sane... semoga dia ditempatkan ditempat hamba2Nya yang soleh.. amien..
otw balik umah dari tempat makan,aku call umah.. tanya ap sebab.. akak aku cakap,dari pg arwah mmg da xblh gerak.. kaku je... mgkin 2 da tanda2 dia... hari sblumnya ok je.. macam bese... da sampai masa dia.. kita kn redhakan dia pergi..
balik umh,aku rasa sdh lg. n aku nangis lg.. aku g bilik yana.. nangis kat bilik dia.. kalu aku duk sorg,mb aku rasa lg sdh... aku hanya mampu sedekahkan al-fatihah n surh yassin tuk dia...
my dear call.. aku crite kat dia.. aku sdh.. and aku mmg perlukan dia masa 2.. semangat dari dia... n he gives what i want.. thanx dear...

*kepada arwah,semoga dia dicucuri rahmat dialam sane... n sama la kita sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah.. Al-Fatihah...*

3 comments:

Anonymous said...

mas...
takziah...nway be strong my gal..
caju tau mas mampu hadapi smua ni..
cume awal2 ni it takes time..
nway sori caju mmg tak tau tntg tu smlm..
kat umh baru tau...so mc ase besalah tak cmfort mas time mas sedih..nway..i`m alwez by ur side..
take care owez~

yananana said...

mas,mas kuat taw!yana ade always at any time pon when u need shoulders to cry on kay?

-maRs- said...

thanx 4 both syazu n yana...
mas tau,papepon yang berlaku,mas still ad korang kat sini..
if tngk mas sdh2,plz help me 2 lupakn sume benda2 sdh 2 ye??
really need u guys..
thanx again..
love u all...muahx.