BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 1, 2008

tragedi oktober...

assalamualaikum....
mmm....
1 oktober kan hari ni???
(da tau leh tanya2 lg ekk??)
hhahahaha....
hari ni sebetulnya,ad 2 peristiwa yang amat barmakna untuk aku...
ad yang sedih dan ad yang gembira...
tp xtau la nka start dari yang sdh ke.... or dari yang gembira.. jap2 nak ok... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
haaaaaaaaaaaaa!
start yang sdh dulu la...
ye la... b4 kita bergembira,mst ad sdh2 dulu kan???
hahhaha..
(ye ke aku ni... rasa macam terbalik je... abaikan la....)

1 OKTOBER 2008....
mmm...
hari mencatat sejarah dalam hidup aku kerana buat pertama kalinya,aku beraya sebagai seorang perantau... aish!
sayu je rasa...
yela...
sebelum ni,juz dngr jela cite dari kawan2 yg da fly...
perasaan dorang xpat balik raya.... xdpt digambarkan bagaimane perasaan mereka..
tup2!
tahun ni kn kat batang hidung sendiri...
ahahah....
bila call umah,sume da kumpul same2.. lg la terasa.. lbh2 lg bila dngr suara anak2 kecil kat umah tu...
zafri...
sofea..
aina...
kimi...
nabihah...
najibah...
umairah....

mok ya rinduuuuuuuuuu korang semua....
huhu....

xsabar2 nak balik bln 2 thun depan...
nak jumpa dorang semua...
balik thun depan bertanbah lg bilangan anak buah kat umah..
aduih!
pening dn nak melayan dorang semua..
hahaha...
mmm...
hari ni g raya kat kedutaan a.k.a.kedubes... mmm.. ngantuk gila otw nak g sane..
yela.. tdo 2 jam je..
ni gara2 nak match baju,tudung,beg nak g sane..
hahahahah..
kalau da nameya pompuan mmg xleh lari la dari benda2 camni..
2 hakikat yang patut diterima oleh kaum adam...
hahhahahhaaha...
ktorang sampai kat sane dalam kol 7 pg...
ambil masa 15 minit je nak g sane...
skejap gle..
xsempat nak tdo pon..
hahaah..
jalan kat jakarta mmg lengang sangat2....
bayangkan....
daripada keadaan yang sangat2 macet sampai xleh nak gerak kete..
tetiba hari ni,taksi dapat bergerak tanpa sebarang halangan..
alangkah bahagianye kalau jakarta slalu kaya' gini..
hahhaha..
peace!!!!
hehhehe..
smpi2 je kat sane,ktorang kumpul la kat dewan tuk smyang raya..
n then kat situ...
berlaku la siri jejak kasih...
kat situ aku jumpa balik membe2 kat ktt dulu...
lala..
hajar...
hani...
n dorang2 sume...
rindu tul kat korang sume....
huhu....
mmmm....
then jumpa ngan dak2 ktt yang laen...
ramai tol dak ktt..
hahah..
tetiba terasa mcm reunion dak2 ktt...
ahhaahhah...
2je lakot yang dapat dicerita kat kedubes....
kalo ikotkan banyak bnda nak tulis tp nati bisan lak nak bace kan??
ahhaa..
gambar pon xde lg....
nati bila da dapat gambr sume,aku upload...

PERISTIWA GEMBIRA 1 OKTOBER...
mmm...
1st ly,nak wish kat diri sendiri..
"happy 1st year anniversary"
mm...
xsangka lak,da stahun aku ngan dia..
rasanya macam baru je rapat ngan dia...
tup2!
da sthun la plak..
alhamdulillah...
so far,aku bahagia sangat2 ngan dia...
dia sangat baik untuk aku...
memahami....
mengambil berat walaupon kadang2 rasa macam xbest...
sanggup menjadi pendengar yang setia walaupon aku ni slalu cakap benda yang mengarut...
support aku ketika aku rasa down...
sanggup berkongsi apu pon ngan aku..
xkira bila aku sedih atau gembira...
mmm...
kalau nak diikutkan,.
mmg x terkira pon ap yang dia tlh buat tuk aku...
dia la kawan aku,motivator aku,cg aku..
teman berbicara aku...
mmm....

ni ucapan khas tuk dia kalu dia bace blog ni..
"awak,mas syang awak tau.. xkira ap pon berlaku,mas ttp sayang awak sampai bila2... n mas harap,hubungan kita ni terus berkekalan n sentiasa berada dibawah perlindungan Allah dan terpelihara daripada perkara2 yang dilarang... mas harp kita dapat cuba yang terbaik tuk mengekalkan hubungan ni sehingga kita sah utk hidup bersama suatu hari nanti.. insyaallah.. amin...."

0 comments: