BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 23, 2008

hari yang penat...

salam..
hurm..
semalam adlah hari yang sangat penat..
sangat2...
klas dari pg sampai petang... sambung plak ngan test..
serius...
smlam sangat2 xlarat..
kepala rasa berputar2..
balik exam LIA, aku trus je baring...
tdo...
xmampu nak buat ap lg..
tdo..
tdo..
n tdo...
hingga sampai pada suatu saat,kepala sangat pusing,perut mmg sakit.
dan aku rasa macam nak kuar semua isi perut aku...
dan akhirnya.........
kua jgak semuanya...
rasa perut mmg kosong...
2 kali jgak la..
aduih...
mmg xlarat...
ubt plak xde kat bilik...
membe pinjam...
oleh sebab xlarat,aku mintak tolong membe amikkan ubat n tlong urutkan kpala...
*special thanx 4 kell*
lpas 2..
aku xleh nak buat pe..
tdo je..
dari petang,sampai malam...
seb bek xleh solat..
alhamdulillah..
klu x xtau la camne solat 2..
dalam kol 9 malam..
aku bangun jap...
perut kosong..
makam sket la..
call my dear jap...
*thanx dear 4 ur support n advices*
mmm...
lpas makn,try la study sket2..
tp otak xleh trima lak...
berat klapa..
tdo jela...
paksa pon xleh kan???
alhamdulillah....
dapat bangun awal...
dapat siapkan assignment yang kn submit hari ni...
tambah plak hari ni ada test fizik....
aduih!
xtau la nak jawab pe nati..
hope sumenya ok...
aku tawakklal jela...
try baca dulu...
bahan tuk assignment pon kn hantar rini gak..
banyak sangt2 keje...
exam just tinggal lbh kurang seminggu lg..

ya ALLAH,kuatkan lah hati ku tuk menghadapi semua ujian dan dugaan ni...

0 comments: