BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 7, 2008

waaaargh! klas da nk start..:(

salam...
hai..
mmm..
esok klas da nak start.. xpuas lagi rasa nikmatnye cuti lame2..huhu... da start balik da klas yang pack sangat2... homework yang bertimbun2... test lg...
lpas cuti ni test mmg beratur tunggu turn..haish!
ramai tol peminat nye haaa..
hehehehe...
mmmm...
sekadar nak share story sket...
td act ad discussion tuk pancasila... aku sorang je stdnt malaysia dalam group 2.. mmg dorang xnak malaysia stdnts duk dalam 1 group.. nati ad masalah bahasa lbh2 lg bila kn buat makalah..*assignment*..
bahasa mmg lbh kurang tp ttp berbeza... mmm... bila ad kerja kelompok,msti ad yang curi tulang... 2 perkara biasala... yang penting aku bt keje aku..
haaaaaaaa!
td ad teman kelompok aku tanya..'siti,emang kenapa sih kamu pake kerudung(tudung)??kamu sembunyiin tatu ya???'....
terkesima aku jap dia tanya macam 2.. aku rasa yang bertanya 2 orang islam..
teman2 yang non muslim pon terkejut...xpatut kot tanya acam 2...
aku yang dalam kaedaan terkejut lntas menjawab
'ngak!!!!!!'...
orang indon ni dorang ske tanya soalan pelik2 tau... kadang2 soalan dorang seolah-olah mempertikaikn hukum Allah..
nauzubillah....
aku berdoa kepada Allah supaya melindungi akidah aku daripada melakukan perkara2 yang bleh membawa kepada kemurkaan Allah dan apa2 perkara yang boleh memesongkan akidah aku...
amin......



0 comments: