BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 13, 2008

saya gumbira..(",)..

salam...
sy gembira.. alhamdulillah...
smlam sebenarnya aku dapat kiriman kueh raya n pakaian dari mak aku... fina yang tlong bawakan.. thanx so much fina.. aku sayang mg.. hahaha..
mak hantar 7 jenis kueh raya.. yang paling ku ske adalah kariap yang kecik2 n keropok terengganu.. rindu ooo kat makanan terengganu.. hahaha...
4 u mom,dad n sume yang ad kat umah..
'thanx tau 4 all the things.. anak punya pasal kan... g beli kueh raya.. makanan nak bagi kat aku.. kat umah tahun ni mmg xbuat sangat kueh raya... i love u all.. mmmuuuuahh:-*..'
smalm call la mak.. cakap thanx banyak2 cz hantar benda 2 sume.. hepy sangat2..
suara mak pon hepy...
haaaaa!
hari 2 kan.. aku n da geng anto laa gambar kat berita harian tuk salam perantau...
alhamdulillah,kuar paper.. tp aku lupa gtau mak kat umah pada hari gambar aku kluar..
aku cakap sehari lpas 2..
huhuhuhuh..
aku cakap kat mak,try la cari kan paper 2 kat kedai2.. mane tau ad lag kan...
tp aku tau..
mane de kedai nak jual paper semalam kan..
ngade tol aku ni...
mak pon cakap,nak buat camner kan.. sape suh gtau lambat..
aku pon xkisah la.. salah aku jugak gtau lambat..
then,masa aku call mak nak ucap thanx 2,aku terkejut bila mak gtau aku mak g cari gak paper yang ada gambara aku 2..
dorang g kedai pencetakan paper nak tanya paper smalam ad ke x lg...
ya allah!
mereka sanggup cari semata2 nak tngk gambar anak merekan kat perantauan...
mmg aku terhari sangat2...
mmg terharu...
huuhuhhuhu....
than 2 u all...
sayang kamu smua..
then aku dapat sayu berita yang agak mengejutkan la...
abg aku ank kawen hari jumaat ni.. huhuhuhu..
cepatnye..
huhu..
b4 diz mmg la mak ad gtau yang angah nak kawen dalam masa terdekat tp..............
huhu..
nyah aku rasa sdh la cz xde masa dia kawen... huhu..
dia sorang je abg yang aku ada..
aku pon agak rapat la ngan dia...
mmm....
xpe la...
da jodoh dia kan...
aku pon xleh nak halang..
aku doakan dia bahagia ngan bakal isteri dia 2 ...
future wife dia pon baik...
da macam kawan da pon ktorang...
mmm...
linda plak nak kawen 20/11 ni.. insyaallah...
aish!
sume da nak kawen..
skrang tinggal aku n adik aku yang sekolah rendah 2 jela yang lom kawen lg..
huhuhu...
nak kawen gak la kalu camni..
hehehheheeh...
xdela...
capai cita2 dulu..
baru pk serius pasal ni...
kan??
kalu jodoh x kemane...
insyaallah 1 hari nati aku kawen gak:)
k la..
nak g mandi...
nak g teman membe g hospital..
dia lg sakit...
daaaaaaaaaaaaaa........
salam..

0 comments: